Cauta in 138.825 retete

Mancaruri

Pagina 1 din 52
Prepară alături de copilaşul tău o reţetă delicioasă, dar şi deosebit de simpatică. Este vorba despre bufniţe amuzante obţinute din căpşuni proaspete, brânză şi un aluat fraged.
Vrei să-l convingi pe cel mic să mănânce cât mai sănătos? Sandvişurile în forme amuzate îi pot determină pe copii să guste ceea ce în mod normal ar refuza. Iată cum să realizezi un delicios sandviş Omiduţă:
Această reţetă simplu de preparat îi va convinge chiar şi pe cei care nu iubesc conopida să-i dea o şansă. Este o metodă rapidă de a găti conopida într-un mod delicios.
Vrei ca în weekend să găteşti ceva bun? Acest preparat poate fi perfect pentru o cină liniştită în familie!
Încearcă acest preparat delicios, ideal penttru perioada de post, ori dacă eşti vegetariană sau ţii cură de slăbire. Poţi înlocui zucchini cu dovleceii româneşti. Iată cum se prepară:
Acest preparat este ideal pentru cei care își doresc o cină gustoasă și sănătoasă.
Acest preparat este originar din America Latină, fiind realizat cu avocado copt şi condimente. Iată cum să prepari un guacamole clasic:
Necesită mai mult timp pentru realizarea lor, însă rezultatul va fi unul care va merita tot efortul tău!
Sparanghelul este un aliment minune, bogat în vitamine şi minerale esenţiale pentru o sănătatea de invidiat. Iată o reţetă delicioasă, care te ajută să-l incluzi în alimentaţia ta zilnică:
Un preparat italian delicios, specific zonei Apulia, din sudul Italiei, care poate fi integrat perfect în perioadele de post de peste an.
Este o salată ușoară, dar și foarte sățioasă. Te poți baza pe ea în pauza de masă de la serviciu, dar la fel de bine poate fi o mâncare rapidă alături de familie.
Quinoa este o cereală foarte sănătoasă şi hrănitoare, originară din America de Sud. Este bogată în proteine, ceea ce o transformă într-un înlocuitor perfect pentru carne în perioada de post.
Ți-e foame și nu ai chef să petreci seara în bucătărie? Atunci invită-ți prietenii pe la tine, și până sosesc, prepară rapid o pizza delicioasă!
O reţetă excelentă atât pentru petreceri, cât şi pentru mesele în familie. Poţi înlocui pita grecească cu lipii făcute în casă.
Creveţii sunt o alegere sănătoasă pentru că au puţine calorii şi mulţi nutrienţi absolut necesari organismului tău, precum grăsimi benefice omega 3. Prepară-i într-un mod simplu şi delicios. Iată cum:
Este un preparat cu care să îți aștepți prietenii pe la tine, mai ales dacă printre ei sunt domnișoare sau doamne obsedate de greutatea lor, însă destul de pofticioase.
Vrei ca orezul tău să rămână bob cu bob, exact ca cel din restaurant, dar nu ştii cum să-l prepari? Această reţetă este o alternativă sănătoasă şi săracă în calorii la clasicul risotto.
Poate fi un prânz excelent și rapid pentru zilele în care ești la birou, dar poate fi și o cină ușoară care te va sătura fără doar și poate.
Fie că eşti vegetariană sau vrei să mănânci mai sănătos, acest preparat este excelent atât ca fel principal, cât şi pe post de garnitură.