Cauta in 73.254 retete

Retete vegetariene

Pagina 3 din 8
Vrei să prepari o reţetă rapidă de post? Eva.ro te învaţă cum să prepari o salată de quinoa cu broccoli şi ardei roşu. Este hrănitoare, uşor de gătit şi bogată în proteine.
Plăcintele la tigaie sunt de-a dreptul delicioase. Eva.ro te învaţă să faci plăcinte cu ceapă verde, brânză de oaie şi mărar ca să îţi uimeşti invitaţii.
Dacă ai poftă de ardei copţi, poţi să faci o umplutură uşoară şi delicioasă pentru ei. În combinaţie cu un sos dulce-acrişor de roşii, ardeii umpluţi sunt foarte gustoşi.
Este o reţetă foarte rapidă şi se găteşte foarte uşor. Se poate mânca simplă sau ca o garnitură pentru carnea de pui sau de porc.
Legumele de toamnă sunt atât de gustoase, dar şi foarte sănătoase. Bogate în vitamine, antioxidanţi, minerale şi fibre, legumele nu trebuie să lipsească din alimentaţia noastră zilnică.
O pastă delicioasă şi săţioasă pe care o poţi prepara pentru dimineaţă este această combinaţie de dovleac copt cu năut şi pastă de susan. Descoperă cât de simplu poţi să o prepari!
O salată delicioasă de vară este cea de legume coapte pe grătar. Vinetele, dovleceii şi ardeii capătă o savoare deosebită, iar combinate cu ulei de măsline şi mozzarella obţii o salată delicioasă.
Dacă vrei să înlocuieşti grătarul cu ceva uşor poţi să optezi pentru tofu. Pus pe grătar, tofu capătă o aromă delicioasă şi îl poţi asocia cu orez şi legume la abur.
Ca să găteşti ceva simplu, rapid şi gustos nu ai nevoie de foarte multe ingrediente. Un ghiveci de legume cu orez este potrivit pentru zilele caniculare şi nu vei pierde multe ore în bucătărie.
Pentru un smoothie cremos şi răcoritor de vară ai nevoie de câteva ingrediente. Alege afinele pentru un plus de savoare, aromă şi pentru proprietăţile lor antioxidante.
O reţetă rapidă şi gustoasă, acest piure de mazăre va fi pe gustul întregii familii. Nu ai nevoie de ingrediente foarte multe, iar timpul de preparare este unul foarte scurt.
O mâncare de spanac în combinaţie cu un orez fiert constituie o masă delicioasă şi săţioasă pentru zilele în care ţii post. Ai nevoie doar de câteva ingrediente şi 20 de minute pentru a avea masa pregătită.
Ce să mănânci la micul dejun când ţii post? Iată cât de simplu şi de gustos poţi să-ţi prepari un mic dejun de post care să cuprindă brânza de soia amestecată cu curry, ceapă şi ardei roşu.
Primăvara se apropie, cel puţin calendaristic vorbind. A sosit aşadar vremea să-ţi schimbi şi regimul alimentar. Dacă ai consumat multe grăsimi şi puţine legume, celebrul bucătar Jamie Oliver îţi propune o reţetă vegetariană sănătoasă şi delicioasă, care are ca aliment de...
Îţi plac cartofii wedges cu diverse mirodenii? Prepară-ţi acasă o porţie generoasă, folosind ingredientele pe care le doreşti. Se prepară destul de repede, sunt gustoşi şi îi poţi savura împreună cu familia.
Astăzi o să discutăm despre un preparat sănătos, delicios, uşor de făcut şi mai ales potrivit pentru această perioadă. Tocăniţa de post este felul de mâncare ce poate atinge multe ţinte şi poate fi pe toate gusturile. Să vedem care sunt ingredientele de care avem nevoie, dar şi...
O reţetă gustoasă, de sezon deoarece putem să folosim prunele bine coapte pe care le găsim uşor şi nu necesită un timp de preparare prea lung. Încearcă reţeta şi cu siguranţă va fi pe placul întregii familii!
O salată foarte răcoritoare şi uşor de preparat pentru masa de seară sau de prânz. Năutul înlocuieşte cu succes proteinele din carne şi este foarte delicioas în combinaţie cu diverse legume în stare proaspătă.
Sunt potrivite pentru un mic dejun delicios şi sănătos. Ai nevoie de câteva ingrediente simple şi nu necesită mult timp de preparare, fiind gata în mai puţin de 10 minute. Poftă bună!
O combinaţie de legume şi verdeaţă amestecate cu brânză care se topeşte şi îi dă un gust delicios. Este o reţetă rapidă, plină de savoare şi pe gustul întregii familii.